Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.07.25. 22:59 Tepó

Ősz

Sikerült kifogni egy kellemetlen őszi időjárást. Tegnap este már érezhető volt, hogy nem sikerül összehozni a tervezett edzést. Kombinattal azért megbeszéltük, hogy reggel még egyeztetünk. Ébredés után látva a kinti időjárást, eszembe jutottak Myke szavai, hogy mostmár az egészség a legfontosabb! Ezt szem elött tartva Kombinatnak is jeleztem, hogy ilyen időben nem indulok el edzeni. Egész délelött vártam, hogy legalább a szakadó eső elálljon. Forma-1 és TDF nézés közben vettem észre, hogy világosabb lett kint, és kezd felszáradni az út. Na gondoltam, legalább tekerni elmegyek, hamár a tervet nem fogom teljesíteni. Persze mire elindultam elkezdett megint cseperegni, de ez már nem tántorított vissza. Hideg volt, fújt a szél, és esett végig. Az út közben látott hőmérő 15 fokot mutatott. Elmentem Tahitótfaluig végig szembe szélben. Annyira kellett taposnom a pedált, hogy a farizmom is belefájdult, pedig az nem szokott.

Össz táv: 68 km; 142 avg Bpm; Br.idő: 2:21

 

3 komment

Címkék: edzés kerékpár triatlon ironman felkészülés


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr652175964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.07.26. 08:38:47

Gratula, én fejben gyenge voltam tegnap. Az ágyban hevertem egész nap. :)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.07.26. 10:44:36

Az utolsó erősebb hét kezdete... de ez se legyen már erős!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.07.26. 14:12:08

@kombinat: ezek szerint oda is volt bilincselve a kezed hozzá, mert nem reagáltál semmire :-))

@myke6969: ez olyan közepes intenzitású lesz, vagy egy hangyányit erősebb.
süti beállítások módosítása