Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.06.03. 16:14 Tepó

Edzegetés

 Már a hét elején megbeszéltük Dáviddal, hogy valamelyik nap kimegyünk nyílt vízre úszni.

Először a Szerda jött szóba, de mivel azt nem tudtuk összehozni, ezért elmentem futni a HHH-re. Szeretem ezt a terepet, de már régen jártam itt. Gondoltam kipróbálom az Endomondo-t is, hogy hogyan szuperál erdőben. Raktam az Iphone-ra zenéket, amit sosem szoktam hallgatni, és elindultam. Nagyon kellemes volt, jó pár emelkedővel fűszerezett edzést sikerült csinálnom.

A 11,7 km-t 1ó04p alatt toltam le. Ez 5:30-as ezreket jelent. A zenét nem kedveltem meg futás közben. Mindig nézegettem hátrafelé, hogy jönnek-e montisok, és persze akkor jöttek, amikor nem néztem hátra, olyankor meg majd besz@rtam az ijedségtől, mikor rám kiabáltak.

Aztán a csütörtöki úszás sem jött össze, így végül ma (pénteken) jutottunk ki a partra.

Dorogra mentünk, mert az tűnt a legideálisabbnak. Egyszer már jártam itt, és jó emlékeim voltak róla. Ezt most megerősítette a látott kép. Nagyon szép tavacska a Pilis lábánál. Egyik oldalán horgász kunyhók, a másik oldalán nádas, és van egy strandja is. Mi a strandra mentünk, mert az egyik csoporttársam koordinálja ott a dolgokat, így biztonságba helyezhettük nála értékeinket. 

A tó 800m hosszú, és most kb. 18-20 fokos lehetett. A neoprént mikor felvettük, azonnal be kellett csobbannunk, mert a napon iszonyat melegünk volt benne. A víz nagyon tiszta, még a közepén is láttunk olyan 70-80 cm-es busákat. Úsztunk egyet oda-vissza, majd úgy döntöttünk, hogy nem tempózunk tovább, nehogy a holnapi Tour de Pelso-n fáradtak legyünk. Mivel mostanában nem nagyon úszok, ez a mai lubickolás nagyon jól esett. Elmondhatatlanul jó feeling volt ott lenni a tó közepén, és tempózni a tükör sima vízben.

Holnap Pelso...

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr462954497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.03. 22:30:56

Nagy hajrá Mester!
Csak az első boly!
;)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.06.03. 22:34:04

Neked is Padavan!
Jó körözgetést!!!
Kitartás!!

laciii79 2011.06.04. 09:58:50

Hajrá Tepó, hajrá!
süti beállítások módosítása