Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.06.22. 08:56 Tepó

Egy kis videó a bringás körről

 Sajnos a vége nem fért rá a kártyára. Akinek van türelme végignézni annak írom le, hogy a végén amelyik emelkedőn elindulok felfelé, ott még kb. 1 km-t kellett menni tovább a fordítóig. Ezt a fordítót 7x kellett érinteni, ami után el lehetett elindulni a Gonosz Manó szintű kb. 2-3km-es hegymászásra, amit csak képen tudok egyenlőre illusztrálni, de ezen sem látszik teljes nagyságában, mert a teteje után volt még egy emelkedő. A videón amikor megállok Nórinál, akkor vettem fel a pulzusmérőmet :-) Remélem tetszeni fog mindenkinek...

Xtr Triathlon Ironman-Oradea 2011 from Daniel Temesi on Vimeo.

 

 

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr273005138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NOR 2011.06.22. 13:42:46

tök vicces a videón, hogy amikor megállsz nálam - mivel a mi hangunkat nem rögzítette a kamera - olyan, mintha egymáshoz se szólnánk, csak mechanikusan fel a pulzusmérő és go! :D

szaszit 2011.06.22. 17:42:39

Király ez az onboard videó!
14:31-nál öngyilkosjelölt mami :)

@NOR: szerintem már szavak nélkül is megértitek egymást :)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.06.22. 19:39:22

@szaszit: Jaja, a mami kemény... Meg is ijedt rendesen.
Amit még érdemes számolni, az az úton levő tehén -és lószar mennyisége :-))

ironsun 2011.06.23. 00:30:25

Majdnem IronMami lett belőle:) Hát nem egy nagyatádi pálya, az biztos! Még egyszer gratulálok!!!

NOR 2011.06.24. 22:48:04

@Vasapu: celeb-edző celeb edző ;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.24. 23:29:06

@Tepó:
remélem rájuk küldted a 100%-ot :)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.26. 16:27:47

Dávid: Gratulálok! Jól nyomtad Kiskőrén.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.01. 22:58:48

Mester!
Ma vettem észre,hogy még nem kérdeztem meg azt ami már azóta foglalkoztat amióta láttam,hogy teljesítetted ezt az IRONMAN versenyt.
Miért?
Szóval mi motivált ebben?A teljesítés nyilván nem,hisz Nagyatádon tavaly már bizonyítottad,hogy vasból vagy!Edzés jelleggel?Vagy más célból?
Azért kérdezem itt és nem egy privát beszélgetésünkben hátha mást is érdekel ez a kérdés.
Amúgy meg igen durva dolog,hogy ilyen mondhatni kevés edzéssel a hátad mögött egy ilyen szeles és szintes bringapályás versenyen is kisujjból kiráztál egy 12 órás célidőt...
Ja,ne írd majd,hogy "ááá,nem volt ez olyan könnyű" meg,hogy "dehogy ráztam ki kisujjból,nehéz volt ez" mert úgysem hiszem el :):):)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.07.02. 07:33:03

@PecsiPeter:
Padavan!
Jó kérdés! Az igazi motivációt az jelentette számomra, hogy tavaly 11:50-el nyerték meg ezt a versenyt, ezért elgondolkodtam rajta, hogy milyen lenne egy dobogós IM helyezés. Aztán mire rávettem magam, hogy benevezzek, addigra már ott volt Vatai Miki, és a Román bajnok neve is a nevezők között, plusz még 1-2 ember, akinek 11 órán belüli eredményei voltak. Ezen felül ugye nem nagyon edzettem idén, így ezért sem tartottam reálisnak az eredeti célt. Ekkor állítottam át magamat az edző verzióra. Ha már nem tudok itthon normálisan edzeni, akkor benevezek egy versenyre, ott nem jöhet közbe a meló :-))
Szóval ez volt a motivációs rész. Lehet, hogy egy kicsit nagyképű, de az eredeti felállásban benne volt a lehetősége a dolgoknak.
Másik.
Igen,engem is meglepett, hogy ennyi "nem felkészüléssel" a hátam mögött is hoztam egy nem rossz eredményt. Persze, voltak holtpontok, de azokat leküzdöttem, illetve nem éreztem túl nagy motiváltságot a futás résznél. Tudtam, hogy nem lehet meg az 1-3, így többet álltam meg a kelleténél, de legalább nem nyírtam ki a testemet annyira.
süti beállítások módosítása