Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.07.08. 15:52 Tepó

Ha hőségriadó van...

akkor irány edzeni :-))))) 

Tegnapra terveztük Dáviddal a mai adagot, de sajnos nem tudtok összehozni, így megvártuk a 34 fokot, hogy fél 12-kor elinduljunk Dobogókőre. :-))

Nagyon meleg volt. Ha lassítottunk, egyből éreztük a hőséget. 

Azért indultunk erre a körre, mert kíváncsi voltam, hogy mennyit megyek most a szokásos Csobánka-Dobogókő távon.

Szépen el is kezdtünk tempózni felfelé, a folyadék pótlásra nagyon figyeltünk, de eléggé rossz volt a kezdetben hideg izó után egy enyhén hugymeleget inni. Na mindegy, gondoltam Atádon sem lesz jobb, nyomjuk tovább. Pilisszentkereszttől Dávid egy kicsit leszakadt, én éreztem a Chi-t nagyon, ezért verettem tovább. A Két-bükkfa nyeregnél még a hideg is kirázott ebben a nagy hőségben, ekkor feljebb váltottam, kiálltam és megtekertem a gépet egy kicsit. Nagyon jól esett most felfelé menni, nem úgy, mint áprilisban, amikor semmi erőt nem éreztem a lábaimban, és alig jutottam fel a hegyre.

Sajnos nem sikerült PB-t mennem, mert a tavalyi 40 perctől egy kicsit elmaradtam. 

Idén ez 41:08 lett. Örülök neki, mert még utána is mentem volna tovább, ha lett volna még felfelé.

Bevártam Dávidot, Ő is jött 42:48-ra, majd együtt kipörgettünk a parkolóig, és elindultunk Pilismarót felé. Ezen az erdei úton még nem voltam keróval. Itt rendezik a hegyek pokla elnevezésű versenyt, csak felfelé. Sajnos lefelé nem tűnt annyira jó minőségűnek, gondolom ez felfelé nem annyira tűnik fel. Ezért igencsak fékezve csorogtunk lefelé. Az erdőből kiérve megcsapott minket a hőség. Megálltunk feltölteni friss, hideg vízzel a kulacsainkat, aztán nyomtuk tovább. Hazafelé igen jó tempót tekertünk, szerintünk közre játszhatott benne egy kis oldal-hátszél is.

Összesen 75 km-t tekertünk, kerek 3 óra alatt.

Nagyon jó volt!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr103050733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása