Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.07.14. 06:08 Tepó

Blackjack ebédidőben

 Szerdán délben tudtam ismét elindulni edzeni. Erre a napra futást terveztem Dáviddal, de ő sajnos nem végzett a munkájával, így egyedül vágtam neki. 

Végre volt időm, meg kedvem is egy kicsit hosszabbat kocogni a szokásos távnál, ezért gondoltam egyet magamban, és elindultam a Megyeri-híd felé. 

Perzselő meleg volt, ezért hamar félmeztelenre vetkőztem, hátha sikerül egy kicsit összebarnítani a trikolor hátamat.

Már az elején éreztem, hogy nem lesz itt gond, mert az endomondo csak 5 perc alatti killereket mondott. A Lupa felé vezető úton összefutottam egy volt kollégámmal, aki megrökönyödve nézett rám, hogy mit futok kint a töltésen fél1-kor... 

A Megyeri-hídnál kb 10,5 km-nél jártam így meg is fordultam.

Visszafelé végig azon gondolkoztam, hogy milyen jó lesz egy IM rétest, és egy bodzaszörpöt benyomni, egy dolog aggasztott, hogy nem tudtam hova kell menni. 

A vége felé már 5 percen felül futottam (pár mp-el), de azt is elég lazában. 

Beérve a Duna korzóra tettem egy kört, de sajnos nem találtam meg a rétesest, ezért kérem aki tudja, linkeljen be ide egy térképet.

Szumma 1ó43p lett, 4:57-es átlaggal.

Jól esett

Most két nap munkatábor következik, így nem tudom mennyi időm lesz edzegetni.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr773064926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2011.07.14. 20:28:03

All in, Blackjack, kezdem azt hinni, nem is konditerembe jársz, hanem vmilyen más terembe...

Munkatábor? Tudtam, hogy lesz még meglepetés a taperingedben!
süti beállítások módosítása