Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2012.05.06. 16:49 Tepó

Április

 Az április is eltelt. Hogy repül az idő?

Az alábbi számok is mutatják, hogy azért nem ez volt a legtermékenyebb hónapom. Voltak hetek, amikor összesen 3 edzést sikerült beiktatni.

 

Április összesen
SportEdzések
száma
Összes távolságÖsszes idő
Futás
453.07 km

4:54:44

Úszás
410.2 km

4:05:00

Bringázás
7563.06 km

23:25:30

Vizisport
12 km

6:00:00

Egyéb
1-

0:30:00

Összesen17628.33 km

38:55:14

 

Egyébként az úszás egész tűrhetően megy, és a bringán is kezdem érezni az erőt magamban. A futásokat főleg a hegyen nyomom, ami remélem meglátszik majd Orfűn :-)

Közben elkezdtem megtanulni Kite surf-özni, ami már rég óta érdekel. Balcsira mentünk le a haverommal, és a 10 fokos vízben kezdtük az órákat. Persze full neo-ban.

Egyik edzésen nekem jött valami fullánkos szörny (szerintem cecelégy :-))), aminek 1 cm-es fullánkját a másfél méterre levő haverom is látta. Kicsit bedagadt a fejem tőle.

Persze másnap volt a Fighter's run elnevezésű verseny Békéscsabán, ahol sárban, mocsárban, akadályokon keresztül kellett futni. Reggel még hőemelkedésem volt a cecelégytől, de lent teljesen magával ragadott a harci feeling. Én a hosszabb távra neveztem, Nóriék pedig a 7 km-en indultak. Ők elsők lettek a csajok között a csapatukkal, abszolútban pedig a 16.(41-ből) helyen végeztek. Nekem sikerült a 6.(43-ból) helyen befutnom, de még mentem volna szívesen pár kört.

 

Májusban kezdődnek a versenyek is már. Ha minden jól megy, szeretnék lemenni jövő héten a Velencei-tó marathonra (118km), utána jön IronFertő, aztán pedig Orfűn a féltáv. Szóval kemény hétvégék jönnek a terveim szerint. 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr554491718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2012.05.07. 21:11:08

A békéscsabai versenyt egyébként a debreceni Pusztai Árpi nyerte. Tudomásom szerint egy időben Ő tartotta Atádon a kerékpáros pályacsúcsot. Persze a 6. helyed is szuper, gratulálok hozzá. Nóriékról nem is beszélve, gratula Nekik is.

ironsun 2012.05.09. 12:06:09

Extrém sport, extrém arc:) Érdekes volt az április és a május is jónak tűnik! Gratula az eredményhez, Nóri előtt is le a kalappal!!!

nagymark 2012.05.29. 15:35:12

Szia Dani!

Gratulálok Orfűhöz, nagyon mentél...
Azt hittem, már a bicó közepén befoglak, de nem jött be. Akár még ironmanre is nevezhetnél :-) Akkor ott is rám tudnál sokszor köszönni, amit ezúton is köszönök!

Márk

Tepó · http://tepo.blog.hu 2012.05.30. 11:42:54

@nagymark: Köszi Márk! Egyébként vártam, hogy mikor érsz utol a bringán... aztán láttam, hogy csak lassan közeledsz, gondoltam, hogy futásnál már beérsz.
Próbáltam mindenkinek akit ismertem szurkolni egy kicsit.
süti beállítások módosítása