Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2012.09.10. 20:45 Tepó

Fogadjátok szeretettel MISK66, azaz Peti beszámolóját!

Az áldástól  a sírásig, avagy első IRONMAN-em


Az egész úgy kezdődött,hogy olvastam egy blogot egy lelkes fiúról,aki nagy fogyásba kezdett.Hatalmas lelkesedéssel kezdett neki,majd egy futóversenyen láttam a harcát,saját maga ellen.Aztán elkezdett egy felkészülést az Ironman-re.Igen Pécsi Petiről van szó.Ő volt az inspiráció.


Egy kicsit gyorsabban,2011 novemberében felvettem Tepóval a kapcsolatot és kitűztük a célt.Szerintem ez nála is egy kísérlet volt mert mi csakis email-ban beszélgettünk.Küldte a terveket,én teljesítettem és hétfőnként megírtam az észrevételeimet,érzéseimet.Ez a kapcsolat annyira bejött,hogy a végén már a bicikli utakat is ő jelölte ki.A nagy verseny előtt beszúrtunk egy nagyváradi féltávot is ,hagy szokjam a versenyt és egy felmérőnek is jó volt.Itt találkoztunk először személyesen is.Nagyon megkedveltem már a levelezésen keresztül is,de élőben csak úgy sugárzott belőle a jóság.(nem kitörölni Mester!!!)


Jöttek továbbra is az edzéstervek én végeztem lelkiismeretesen,az idő pedig elfogyott.Eljött a nagy hét.Mivel miskolci vagyok már szerdán leérkeztünk Berzencére.Elintéztem a regisztrációt,megvettem ami még kellett a versenyre,úszkáltam egy keveset stb.


Reggel 1/2 5kor keltem,reggeli,pakolás.Bedepóztam,és ott álltam a tó partján az áltam eddig istenként tisztelt emberek között.Nem is tudtam hirtelen mit is keresek ott,annyira meg voltam illetődve.Jött az áldás,a zene és a bumm...


A kapott tanácsot,hogy baloldalra helyezkedjek,elfelejtettem,így a tömeg vége felé bementem a vízbe.Nem volt vészes,szépen lehetett úszni,bár egy-két mellúszó megtréfált,de hamar eltelt az első kör.Mikor kiakartam lépni a vízből a tiszta víz miatt elmerültem ittam egy jó nagyot.második kör még jobban ment,bár eléggé takarékosan úsztam.Jól lehetett haladni,valakinek végig láb vizeztem mert a bringadepónál megköszönte.Idő 1:25


 A depó előtt Tepóval beszéltem egy keveset.A kerékpárra mikor kikanyarodtam ott feküdt az úton egy srác a földön,nem volt egy épületes látvány.Nagyon sajnáltam szegényt.A második vasúti kereszteződésnél majdnem elestem mikor a többieknek a kulacsaik szerte-szét repültek.Ettem, ittam, nyugodt tempóba haladtam, vártam a Gonosz manó hegyet,de a mai napig nem tudom hol volt/valaki majd elárulhatná/ (PETI, AZ ORFŰN VAN!!! :-)) Kikanyarodtunk a főútra tökéletes út, lejtő és jó szembe szél...Szokatlan helyzet,egész tavasszal ez volt...Ment az Ivan Grasso féle frissítés.Örök hála neki amiért leírta.Tökéletesen működött nálam is.Semmi eléhezés,a fáradtságra ment a magnézium.Vége is lett a nagy körnek,kezdődtek a kis körök.Én nem vettem észre,hogy akkora meleg lett volna,cserélgettem a kulacsokat,locsoltam magam,a frissítéseknél jég is volt a vizemben...Utolsó körben teljes elképedésemre Pécsi Peti frissített mellettem,gondoltam nem én vagyok ilyen jó...igazam is lett,Megszólítottam /bátorságomat összeszedve/elmesélte ..innen már semmi nem volt az a pár kilométer.Úgy terveztem 9 óra körüli idővel kezdem a futást a takarékos kerekezés után.9:06 lett.


  Depó és kezdődött a futás.Na itt jöttek a bajok.Tepónak mondtam innen már nem lehet baj,akár végig is sétálom.Az első két kör laza futása után elfáradtam.Fejben.Fizikailag semmi baj,semmi görcs,lábam rendben,nyomtam a citromos kólás vizet,ettem,mégsem ment.Másfél kört süketeltem Pudinggal,megbeszélve a szekularizációt a lány ikertestvéreit...
Hiába buzdított Tepó,nem ment.Én már beleéltem magam,hogy megcsináltam...

15:08 ennyi lett.Nos,a célban eltörött...


Szeretném megköszönni Tepónak,Nórinak,Családomnak a segítséget/ami otthon néha szentségelésbe fordult/
Gratulálok minden résztvevőnek,mert már a startig sok munka van benne.Ja,és megnéztem mikor lesz jövőre,jó lenne egy kicsit javítani,ha meg nem,akkor teljesíteni....Ahogy az indexen olvastam megvolt a Pályabejárás....


misk66, alias Kolozsi-Tóth Péter, a papám szerint Dumi

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr794710193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2012.09.11. 08:58:48

Gratulálok itt is, de még úgy olvastam volna tovább :)

snatch_ · http://futas.asroma.hu 2012.09.13. 11:30:58

Gratulálok! Így olvasva nagyon egyszerűnek és könnyűnek tűnik az egész :).
Tepó, eddig elkerülte a figyelmem, hogy személyi edző vagy, de pont tegnap olvastam a Spuri magazinban a cikket, hogy Pécsi Petit is Te készítetted fel és ezek szerint már megvan a második (vagy sokadik) sikeres nagyatádi teljesítőd is :). Grat!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.10.15. 20:58:56

Őszintén gratulálok!
Írásodból átjön,hogy nagy élményként élted meg és ez a lényeg szerintem is.Ez az ironman feeling...
Remélem Miskolcon idén is újra találkozunk a Barátság Maratonon! :)
süti beállítások módosítása