Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.08.07. 07:17 Tepó

Pont egy hét van hátra az ágyú dörrenésig

Ennek örömére nemsokára elindulok úszni.

A MAI ADAG ENNYI VOLT: 100m bemelegítés, 30p folyamatos 50méterenként váltva gyors-mell, 50 pillangó, 50 hát, szauna.

Csütörtökön futottam is végre, igaz, hogy nagyon kocogósra vettem a figurát, sőt még nyújtottam is közben jópárszor. Kijelenthetem, hogy a térdem nem fáj, de a vádlimban valami makacsabb dolog van. Már a márciusi Balaton Szupermaraton alkalmával is éreztem, de akkor elmúlt. Na most ez nem akar, de remélem jól fog viselkedni azért! Ha meg nem, akkor ki kell kapcsolnom az agyamban :-)

De jó, már csak 1 hét!!!

 

4 komment

Címkék: ironman felkészülés


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr342204851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NOR 2010.08.08. 20:42:43

MENTÁLTRÉNING!!! Bizony, bizony:)
Elképzeled, hogy nem fáj, hogy könnyedén biciklizel és futsz vele, és képes vagy teljesíteni a kilométereket.
Képzeld el, hogy mi történik, ha verseny közben megfájdul a vádlid, vagy bármi más... hogyan kezeled a leghatékonyabban és a legrövidebb idő alatt? Mi lesz az a kép, amire gondolsz, hogy segítse elmulasztani a fájdalmat? Hogyan tudod kivédeni FEJBEN a lehetséges kellemetlen érzéseket, érzeteket?
És még sok-sok minden van a mentáltréning tarsolyában, amit most, az utolsó héten érdemes egy IM-jelöltnek fejben végigjátszani:) egészen onnantól, hogy hova állsz a sorban a rajtnál, hogyan indulsz neki, milyen tempót úszol; magad elé vetíted a depózást, az indulást a bringával, hogy hogyan fogsz tekerni, hogyan frissítesz, milyen állapotban fejezed be a bringát; és ugyanígy a futásnál: hogy teljesíted a köröket, miként próbálod könnyeddé és ruganyossá tenni a mozgásod, stb...
Nagyon fontos, hogy előtted - és előttetek - legyen annak a képe, hogyan tereled minden esetben az optimum felé az állapotod, és hogyan maradsz végig egyensúlyban a verseny alatt. Az, hogy mire programozod az agyad, komolyan csodákra képes!!! U know Impossible is nothing.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.08.08. 20:55:13

@NOR: A kommented felér egy tréningórával:-)
Köszi.

NOR 2010.08.08. 21:09:10

@Vasapu: igazán nincs mit; egyik nincs a másik nélkül, az biztos. Fizikai edzettség szempontjából már mindenki a maga maximumára hozta fel magát. Az, hogy ebből mit tudtok az IM-en kihozni, nagymértékben fog múlni a mentális felkészültségeteken is.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.08.09. 07:10:30

@NOR: Köszi, minden szavad elindított egy-egy gondolatmenetet, és jöttek a képek egymás után, hogy mit és hogyan fogok!