Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.09.05. 16:48 Tepó

Az elmúlt napok

Pénteken a szentendrei haverom elhívott, hogy menjük ki a szentendrei-szigetre tekerni egy jót. Már voltam arra nem olyan rég, és jó élményekkel tértem haza. Kicsit késve indultam, ezért toltam neki kifelé, ezt abból is láttam, hogy ahol eddig 32-t mutatott a radar control, ott most 37 ékeskedett. Állítottam a könyöklőmön, mert az IM-es képeken látszott, hogy nagyon elöl van, illetve szélesen támaszt. Azt hiszem, sikerült találni egy jó poziciót most. Tahitótfalunál találkoztunk, és Kisoroszi felé vettük az irányt. Nagyon szép környezet, kevés autó, alig szintes "időfutam pályán" találtuk magunkat. Mindenkinek csak ajánlani tudom! A fordító után a sziget másik vége felé kezdtünk tekerni, majd Szigetmonostornál kiskomppal keltem át a Dunán. Ezt valószínűleg nem kellett volna, mert a várakozás közben lemerevedtem, és nagyon nehéz volt újra megindulni. Néha azon gondolkodtam, hogy felhívom Nórit, hogy jöjjön értem kocsival. Aztán lebeszéltem magam erről az őrültségről, és végül még meg is cibáltam egy kicsit a gépet hazafelé. Persze az utolsó emelkedőn már nagyon szenvedtem...

Ez volt az útvonal. A br. idő: 3ó21p. Hr: 144 avg, 171 max

 

Szombatra úszás+szauna kombót terveztem. Úgy épült fel, hogy úsztam 1 km-t 50 gyors (25 laza + 25 tempós), 50 mell váltakozásával, majd egy szauna+pihenő, utána megint 1 km 100 gyors, 50 mellben. A végén ismét egy laza szauna, ami nagyon jól esett.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr502273299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása