Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.12.28. 10:23 Tepó

Újratöltve

 A karácsony szinte mozgásmentes lett, vagyis nem, mert az asztal és a kanapé között volt egy kis séta néha. Terveztem én, hogy megyek majd futni, de végül sose tudtam eldönteni, hogy mikor induljak, akkorra meg kész lett az ebéd, vagy a vacsi.

Azért még előző héten futkostam egy kicsit:

Csüt: 15 km, 1:18p

Péntek: 12 km, 1:03p, ezt még gyorsan reggel lenyomtam ;-)

Aztán 25-én lementünk Debrecenbe, egész nap esett az eső, így könnyű volt lebeszélni magam a futásról. 26-án lusta voltam veszettül, és ez kitartott 27-én is. Jó volt feltöltődni, de kicsit túlzásba vittem a kajálást, ezt a mai futásnál éreztem. 

Ma reggel lemondta az egyik vendég az edzést, így gondoltam kihasználom az időt, és elfutok Szentendréről Leányfaluig. Itt van egy 15km-es kör, ahova mostanában megyek. Végig a duna mellett fut az út, és ma is csodaszép volt. A felkelő nap fényében csillogott a friss, fehér hó, a madarak csipogtak, én meg egyedül ropogtattam havat. Eléggé csúszott, mert már letaposták az utat, de azért lehetett rajta menni. Amikor elindultam még -15 fok volt, amit főleg az ujjaimon éreztem. Mind a kezemen, mind a lábamon iszonyatosan fáztak, de azzal nyugtattam magam, hogy csak be kell melegedni rendesen, és utána nem lesz gond. Ez így is történt, utána már csak a szempillámra és szemöldökömre fagyott pára zavart egy kicsit. 

Ma: 15 km, 1ó18p

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr192543510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2010.12.29. 22:23:39

A karácsony már csak ilyen. Amúgy 24-én én is reggel letudtam az adagot, biztos ami biztos:)
süti beállítások módosítása