Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.03.14. 19:28 Tepó

Az utolsó pihenőhét :-)

Szerdáig nem csináltam semmit, munka miatt nem fért bele. Szerdán aztán  elmentem egyet kocogni a szokásos 15 kilis távra, amit 1:10 alatt futottam le. 

Pénteken napközben Dáviddal futottunk egyet ugyanezen a távon. Este aztán elmentem a /É futásra, ahol most a Nike futóklubbal együtt volt a futás. Jó kis dzsembori volt. A végén volt egy sprint a Széna tér és a Moszkva tér megálló között, ahol hátulról indulva futottam fel az elejére, és csak tiszteletből nem futottam le DaMartian-t, de azért odaszóltam neki hátulról, "hogy húzzál bele, mert ez kevés" :-)) Aztán ki tudja, lehet, hogy tudott volna gyorsabban is menni, bár a végén elég nagy lihegés volt ;-) Ja, és sikerült a tombolán egy futózoknit nyernem :-)) yuppi

6É futás from Daniel Temesi on Vimeo

Szombaton Petiékhez csatlakoztam Gödön, és tekertem velük egy pár kilit. De jól esett már!!!!

Hétfőn pedig megleptem a maraton előtt, mert nem számított rá, hogy kimegyek megnézni. Odatekertem Gödről és próbáltam bíztató szavakkal segíteni a futását. A többit már Ő fogja megírni...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr182739364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása