Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2013.10.08. 08:56 Tepó

Idén...

több mindent terveztem, de mint tudjuk, ember tervez...

Tehát az edzéseim nem sikerültek teljesen zökkenőmentesen, ebbe közrejátszott mindenféle egyéb elfoglaltság, bár tudom, hogy ezek csak kifogások, mert aki akar, az tud is edzeni. Van rá ideje. Nekem nem volt hozzá idén elég motiváltságom. Valószínű ez az igazság.

Versenyekből sem terveztem sokat, az első megmérettetés a Pelso volt, ahol Nórival együtt sikerült egy jó időt tekernünk, de szerintem inkább az együtt töltött idő, és a közös élmények voltak a jók.

Aztán jött Nagyvárad, amitől a szervezetem "eltiltott", lehet, hogy érezte, hogy egy IM nem éppen megfelelő döntés ilyen fel(nem)készüléssel. Bár nagyon szerettem volna, de végül nem indultam, és ez jó döntés volt. Viszont ott voltam, és szurkoltam, segítettem mindenkinek.

Aztán jött Nagyatád, ahova minden tekintetben elszántan érkeztem. Ugye ezt is Nórival párban terveztük abszolválni, ezért edzettünk idén együtt, amikor csak tudtunk, stb... Sok élményben volt részünk, a hosszú, közös edzések során.
Aztán eljött a nap, ez tényleg A NAGY NAP volt, mert egy kis meglepetéssel készültem.
Az úszás mindkettőnknek jól sikerült magához képest, aztán jött a bringázás. Én nekilódultam, és tekertem, ami a csövön kifért. Aztán az idei váltóhely "érdekes" kijelöletlensége révén, kicsit meglepetten tapasztaltam, hogy Nórika még nincs ott, de szerencsére észrevettük egymást, és egy gyors váltás után már Ő is kint volt a pályán. Nagyon keményen tekert, simán hozta a 30-as átlagot. A kis körökön váltva mentünk, ez így volt jó.
Aztán jött a futás, ahol szintén a körönként váltást céloztuk meg. Itt sem volt kijelölt váltóhely, ezen eleinte kicsit stresszeltünk, de aztán rájöttünk, hogy felesleges. Mivel marha meleg volt, nem az előre tervezett tempónkat futottuk, hanem megbeszéltük, hogy egyenletesen, normál tempóban futunk, nehogy gond legyen. Mivel én kezdtem a futást, az utolsó előtti kör Nórikáé lett volna, de a váltóponton közölte, hogy nem fog menni, mert sürgős dolga akadt, így duplázni kellett, ami végül jól jött, mert így az Övé lett az utolsó kör. Apukám közben már beszervezte Péter Attilát, hogy legyen segítségünkre, egy kis tolmácsolásban, és már alig vártuk, hogy Nóri megjelenjen a befutó zónában, ahol először értetlenül állt a helyzet előtt, hogy miért van ott Attila, illetve miért nem ott vártam, ahol szerinte kellett volna.

Közösön futottunk el a célkapuig, majd a célkapuban, a közös teljesítés végén, egy újabb, hosszabb közös út "kezdeteként" megkértem Nóri kezét, és Ő pedig IGEN-t mondott. (Mit is mondhatott volna annyi ember előtt :-) )

Szerencsére Mindenki befejezte a versenyt, nekik minden tiszteletem, mert ismét nagyon durva időjárás volt, amire szinte lehetetlen készülni. Idén 3 tanítványom volt, mindenkinek sikerült a célját elérni.

Végezetül, triatlonos évzárásként beneveztem Dáviddal együtt a Porec triatlonra. Minden adott volt egy jó kis versenyhez, persze az edzettségen kívül. Mikor mentünk felvenni a rajtcsomagot, már akkor láttuk, hogy itt nem egy kutyaütőkből álló verseny lesz. Több százezres bringák, erősnek, edzettnek tűnő versenyzők. Első ránézésre nagyon nagynak tűnt az úszópálya, de végül az rendes méretű volt. 

Szóval én úgy érkeztem erre a versenyre, hogy teljesen új bringám lett, amin még nem ültem, illetve a lakásfelújításunk miatt végképp nem edzettem semmit. Ahogy az a nagy könyvben meg van írva... :-))

Terveztük, hogy betekerjük a bringapályát, de végül kocsival mentünk rajta végig. A futókört pedig lesétáltuk, szinte végig. A szállásunkon pihentünk, strandoltunk, kicsit városnéztünk is, olyan jól esett ott lenni, hogy elmondani nem tudom. 

A verseny reggelén időben érkeztünk. Hűvös reggel volt, kellett a hosszú neo (köszönöm Baka!). Az úszásnál két kört kellett teljesíteni. Mivel utoljára Atádon úsztam, és előtte is elég rég, a vállaim hamar beálltak, ezért sokat úsztam mellben. Láttam, ahogy a mezőny távolodik. Az első kör végén vissza kellett ugrani a mólóról, amitől tartottam, hogy nehogy leessen a szemcsim. A második kör is hasonlóan sikerült az elsőhöz, jöhetett a keró. Eleinte nagyon hideg volt, de ahogy elkezdődött az emelkedő, már nem is éreztem. Ez volt az első olyan versenyem, ahol sokan mentek el mellettem bringán, de én valahogy elég kevés sporit szedtem le. Kicsit frusztrált is, de tekertem, ahogy tudtam. A fordítók nem voltak valami szélesek, ezért szinte nullára kellett lassítani, illetve a pálya egy igazi hullámvasút volt, kb nulla sík szakasszal. Az utolsó körön benyomtam egy Mg-t is, mert éreztem, hogy a futásnál ebből gond lehet. A depóban gyorsan átöltöztem, majd egy gyors könnyítés után már futottam is. Az első kör nagyon jól ment, de a fordítóban beálltak a lábaim, és alig jutottam el Nóriékhoz. Megálltam, és mindkettő combom egyszerre ugrott vigyázzba. Fájt, azt hittem itt vége a versenynek. Nóri is, meg én is masszíroztuk, benyomtam még egy Mg-t, de rengetegen futottak el addigra. Kis lépésekkel végül sikerült pályára állni, és onnantól minden rendben ment. A befutó mintegy 1 méter hosszú volt, épp hogy átértél a célkapun, már egy rácsba ütköztél, de ez ott nem zavart. Örültem a célidőmnek. 

Sikerült beérni 4:47-re. Igaz, ehhez hozzátartozik, hogy 1,9-85-20 volt a táv. Csak viszonyítás képpen, az első 3:36-ra ért be, és én a 151 indulóból a 101-ik lettem. 

Nagyon király verseny volt, ha tehetem ott leszek minden évben, persze voltak kicsi gyermek hibák, de első versenyhez képest jól megszervezték. 

Még egy kis történet a végére. Nem volt lezárva a futópálya, és ugye Porecben sok a turista. Igaz a történetben helyi bácsika szerepel. Nóri és Zsani látta, ahogy egy 70 év körüli bácsika besétál a futópályára, és Zsani szólt neki angolul, hogy ne menjen be, mert verseny van, mire az öreg csak ennyit mondott:" I am Porec, You know?" 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés úszás kerékpár futás triatlon ironman felkészülés porec


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr695534565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása