Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.08.09. 23:29 Tepó

Feltöltés

Ma, ennek a különleges alkalomnak a közeledtével, Myke barátom meghívott a Vapiano-ba, szénhidrát feltöltésre. Jól be is kajáltam scampis tésztával. Kössz Myke mégegyszer!!

Ezeket a napokat már nem nagyon bírom, bármelyik pillanatban képes lennék elindulni Nagyatádra. Ez a fajta kevés edzés nem nekem való.

Ma elvittem a kerómat a Nella-ba átnézetni. Elsőre azt mondták, hogy péntekre kész. Amikor előrukkoltam, hogy az nem jó, mert szombaton verseny van, akkor már csütörtök estére meglett volna. Aztán mondtam, hogy csütörtök reggel indulunk, ekkor megkérdezte, hogy milyen verseny lesz. Mondtam, hogy Ironman. Ekkor azt mondta, hogy hozzam be most, és kedd délutánra kész lesz :-)) . Mire nem jó ez a bűvös "szó"?! Első ránézésére, lánc -és gumicserét diagnosztizált. Holnapra kiderül, kell-e még valamit cserélni rajta. Miután kész lesz, megyek vele egy kis szoktató kört. Na persze nem nekem kell megszoknom, hanem a kerómnak az én tempómat ;-)

Ezen kívül vettem ma egy Fuel Box-ot, amibe a kaját és a telefont fogom tartani, illetve egy "kartyűt", ha hideg lenne szombat reggel a víz után...

2 komment

Címkék: ironman felkészülés


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr842210678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.08.10. 08:42:33

Márpedig hideg lesz. Főleg vizesen 30km/h felett. :D
süti beállítások módosítása