Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2012.03.27. 11:31 Tepó

Felkészülés 2., 3., 4. hét

 Kicsit elmaradtam ismét az írással, de az edzésonline-on vezetem folyamatosan.

A második hetem sajnos nem a vártak szerint alakult, nem is tudtam bringázni egy kilométert sem. Maradt az úszás és a futás.

Kedden nyomtam a hill sprinteket fent a hegyen, ahol megtaláltam azt a dombot, amit még Szász Norbi mutatott meg ősszel. Nem egyszerű... Szerdán jött a technikázós úszás, majd csütörtökön a résztáv futás. Itt 13 km-en 4:50 lett a tempó. Volt benne 3x2km 90% környéki futás, közte 1km pihivel. Pénteken ismét úszás, 3,6 km 1ó20p alatt. 

A harmadik hét ismét úszással indult, de sajnos meghúztam a vállam a tenyérellenállásos húzások közben, ezért hamarabb befejeztem, és ezután egész héten nem úsztam. Keddi nap a terepfutásé volt, mert kedvem szottyant inkább futkosni egyet a hegyen, mint a dombra futásokat csinálni :-) Szerdán bringáztam egy kellemeset, csak olyan átmozgató jelleggel, pörgetősen, technikázósan. Pénteken Petykáékkal támadtuk meg a HHH-t, és csavartunk rajta egy laza 26 km-et. Erre szombaton még rátettünk egy lapáttal, igaz itt már csak a Robottal, de elmentünk egy Riverside karikára, ami Bp.-Visegrád-Esztergom-Párkány-Letkés-Nagymaros-Vác-Bp kört takarja. Ez nekem 158 km-t jelentett, 5ó40p alatt. Volt közben eufória, és teljes lemerülés is, de tanultam belőle, hogy ilyen hosszú menetekre nekem kell valami sós frissítő is, mert a sok édestől megmarhulok.

A negyedik, regeneráló hét is úszással indult. Első alakommal voltunk Dáviddal edzőnél. Megnézte hogyan úszunk, és elkezdtünk egy kicsit technikázni aszerint, hogy min kell javítani. Érdekes, hogy nehezebben ment, mégis jobban haladtam :-)) A végére még betettünk egy 400m-es felmérőt, ahol 6:47-et úsztam. Készen állok a fejlődésre!!! Kedden felcsavartam Dobogókőre, ami nagyon-nagyon jó volt. Szeretem ezt a környéket. Igaz, hogy a forma még messze van, mert a Csobánkától mért időm csak 45 perc lett. Igaz az is, hogy ez volt az idei első hegymenet. A legjobb időm 38 perc, csak viszonyítás képpen... Aztán Pilisszentkereszttől a dombokat kitekertem nagytányér-kónuszon és könyöklőn, hogy legyen edzésértéke is :-)) Itt már éreztem a combomat is. Pénteken ismét úszás jött, itt sokszor 50m-eket mentem egyre csökkenő pihenőidőkkel. Szombaton egyedül vágtam neki a hosszú tekerésnek. Bp-Csobánka-Pilisvörösvár-Esztergom-Visegrád-Szentendre-Bp. 123 km, közel 4 és fél óra. A csobánkai emelkedőt ülve, nem teljesen leváltva tekertem ki, és nem hatott meg annyira. Pedig ez 12%... Szeretek a saját tempóban haladni, és jól is ment. Könyöklő, folyamatos tekerés, flow. Kesztölcnél megláttam egy sporit, mint farkas a nyulat. Egyből vérszemet kaptam, a kesztölci emelkedőt is könyöklőn nyomtam, nagy tányéron. Mikor utolértem illedelmesen köszöntem neki. Ez egy pofaszeles rész volt, és beállt mögém szélárnyákba, ezt a váltogatásából hallottam. Én nem váltottam sehova, csak mentem. MIkor megmásztuk az utolsó emelkedőt, na akkor váltottam fel kónuszra, és megtekerve a gépet elindultam. Kicsit helyben hagyhattam, mert mikor a dorogi körforgónál hátranéztem, nem volt mögöttem senki, pedig ott max a susnyásba tudott lemenni. Innen eléggé eseménytelen volt a hazaút, de az út menti halsütők illata egyre durvábban piszkálta az orromat, na meg a hasamat is. Találkoztam sok sporival szemből, és némelyik hosszú, téli ruhában nyomta. Na velük nem tudom mi volt, mert én rövid szettben megsültem. Vasárnap egy régi haverral mentünk el futni a reptérre, ez inkább egy laza, regeneráló futkosás volt számomra, bár Ő az életéért küzdött néha.

Az első ciklus végülis jól sikerült, persze minden kezdet nehéz, de ha sikerül beállnom a rendes edzésmunkára, akkor rendben lesznek a dolgok.

Folytatom az edzéseket, mert nemsokára itt az első erőpróba. 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr174343147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása