Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.09.01. 10:37 Tepó

Ma reggel

futni indultunk Vilivel. A betervezett és véghez is vitt terv az volt, hogy 1 szigetkör melegítés, utána 5x5 rövid repülőfutás, majd a végén még egy kör levezetés. Én már futva is mentem a szigetre, szóval a mai táv 19,5 km lett, a pulzusom 152 avg. Sajnálattal konstatálom, hogy a vádlim továbbra is szar, de remélem, hogy a mai masszázs+elektroterápia helyre rakja...

Lehet, hogy a hétvégén elmegyek én is a félmaratonra.

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr642263865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaszit 2010.09.03. 15:01:30

Karmelegítőt és kompressziós zoknit se lehet használni a VB-n, pedig ezekben bíztam:
www.triatlon.hu/index.php?op=news&art=1286

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.03. 15:35:58

@szaszit:
megfagyunk...
ez van ;-)
én is ebben bíztam, dehát már szinte semmit sem lehet.

ironsun 2010.09.03. 16:41:06

Kezd komikussá válni ezeknek az infóknak a közlése. Minden nap kijönnek szinte egy olyan infóval, ami alapjaiban határozza meg a terveidet. Én is tegnapelőtt vettem kartyűt. Jövő hétig még az is kiderülhet, hogy pl. nem lehet koskormánnyal menni és csak montival indulhatunk... Amúgy tényleg megfagyunk. Egyébként nem tehetek pl. Powerbar szeletet és Mg-t a zsebembe? Jól értelmezem a szabályokat?

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.03. 17:11:25

@ironsun: hol olvastad ezt? Lehet, hogy nekem is át kéne lapozni vmi szabálykönyvet? :-)
linkeld be légyszi!

ironsun 2010.09.03. 18:30:42

Íme a passzus:
5. CSAK A RENDEZŐK ÁLTAL BIZTOSÍTOTT FRISSÍTŐKET LEHET HASZNÁLNI!!!
/csak a kijelölt helyen és a kijelölt személyzettől/
Itt a link:
www.triatlon.hu/index.php?op=news&art=1272

IM után gondolkodtam, hogy induljak-e. Most ismét felvetődött bennem, van-e ennek értelme? Amúgy 21 fokos a víz:) Szerintetek ezt hogy mérték?

ironsun 2010.09.03. 18:36:34

Korrigálok: a triatlon.hu-n 18 fok van. Vmi mást néztem. Év elején olvastam egy cikket, hogy itt egy nagy lehetőség MO-n, hogy népszerűsítsék a sportágat a VB miatt. Csak halkan jegyezték meg, hogy a rengeteg pénzt (ez relatív, de a triatlon szokásos támogatásához képest sok VB-promós pénzt) remélik időben, jól, előre szépen megtervezetten és értelmesen használják fel. Tartok tőle, hogy nem így történt és nem lesz zökkenőmentes a lebonyolítás (pl. mezek). Azért szurkolok a szervezőknek és az időnek, hogy jól menjenek a dolgok!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.09.04. 23:51:57

Most nem irigyellek Bennetek. Én ennél nehezebben bírnám ezt a bizonytalanságot, ami a VB körül van.
Remélem a végére minden összeáll. Igyekeznetek kell, én az élbolynak szeretnék drukkolniDDD

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.05. 17:40:12

@Vasapu: remélem minden rendben lesz azért. Egy biztos, hogy nagyon fogunk fázni. Még nem tudom mit fogok kitalálni rá, de reggel 7:30-kor még csak 10 fok van. Ebben nekiindulni egy vizes mezben... hááát. Keresni fogom a napos részeket az tuti :-)

ironsun 2010.09.07. 20:25:30

Már a korábbi helyszínek fotóit böngészem, hogy mit lehet felvenni, mit lehet viselni. Továbbá a bolyozás is érdekes lesz azért!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.07. 20:29:58

@ironsun:
"a bolyozás is érdekes lesz "
na ez eléggé! Amikor már kint lesz 3-4 Age Group a pályán, haladni kell majd, hogy ne legyen gond. Sprinteket kell majd nyomni :-D

szaszit 2010.09.07. 22:23:26

@Tepó: @ironsun: az olajradiátor a bringán ITU kompatibilis?
Az egész bringa egy nagy sprint lesz, főleg amikor utólérnek a 60 éves age groupos nyudíjasok:))

szaszit 2010.09.07. 22:39:33

Ajjaj, most olvastam hogy valaki ma volt mezfelvételen és csak M-es Kiwami volt, de végül még "előkerült" pár 2XU is így azt kapott...
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=103248881&t=9022608

ironsun 2010.09.08. 11:45:11

Ha a Powerbar magnéziumra ráragasztok egy"Dextro" logót, akkor az már úgy jó lesz? Ők biztos nem fognak Mg-t adni, nekem meg lehet, hogy kelleni fog! Tepó, Szaszit, ti hogy fogjátok ezt megoldani?

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.09.08. 14:24:52

@ironsun: Szerintem "szólj be az arcnak" és vidd csak a powerbar-ost.

Ha 110%-os lenne a szervezés és mindent adnának mi szem szájnak ingere, akkor azt mondom, hogy ok, alkalmazkodni kell, de ahogy a dolgok jelenleg állnak ettől messze vannak... én csinálnék minden illegált, ami másokat nem zavar és nem zárnak ki érte.
süti beállítások módosítása