Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2012.10.02. 20:19 Tepó

Extrememan Menorca 2012 pt.1

Ezt a versenyt tartottam idén a főversenyemnek. Még tavaly találtam rá, és nagyon megtetszett az egész sorozat. Apukámékkal egyeztetve megbeszéltük, hogy összekötjük egy kellemes nyaralással. Végül sajnos Apu és Noémi sem tudott eljönni, de rengeteget segítettek, hogy mi kimehessünk.

Így a nyár végén már nagyon vártuk, hogy kiszakadhassunk itthonról. Az utóbbi időben a munka miatt nem tudtam annyit, és olyan minőségben edzeni, mint amennyit kellett volna. Ezt éreztem is. Titkon terveztem az időket, de persze nem tudtam mi vár kint rám. Nem sokszor úsztam még tengerben, nem ismertem a helyi terepviszonyokat, stb... 

A pakolás nem egyszerű egy ilyen repülős utazáshoz. Neten körbenéztem, és nem találtam kint olyan helyet, ahol lehet versenybringát bérelni. Így utólag már máshogy látom, szerintem lehetett volna. De legalább már tudom, hogy kinek kell írni miatta. Szóval a bringa szállítás eléggé macerás dolog. Szerencsére, Dávid segítségével sikerült bérelnem egy kemény fedelű szállító bőröndöt a BIONDO-ból, a Mártitól. Ebben már egy kicsit jobban biztonságba éreztem a gépet.

Hajnalban indultunk Barcelonába, ahol elég sok időnk volt az átszállásra, így azt terveztük, hogy lerakjuk a csomagokat a reptéren, és bemegyünk a városba sétálni egyet. Megkerestük a csomagmegőrzőt, de fullon voltak a nagy méretű szekrények, a kisebbe meg nem fért be a bringa. Leültünk várni, hogy hátha valaki kiveszi, de teljesen buktuk a kört, így 8 órát üldögéltünk a reptéren. Nem kicsit vártuk, hogy induljon a gépünk, de végül sikeresen, minden csomaggal együtt megérkeztünk.

Már a gépről látszott, hogy jó kis dombok vannak itt, ezt az apartmanig tartó út meg is erősítette. Én végig csodálkoztam, ámuldoztam az autóban, hogy milyen minőségű az aszfalt, hogy milyen jól le van belőle választva egy rész a bicósoknak, és hogy mennyi bringás van! 

Alig bírtam már magammal. De a gép be volt csomagolva, és már ment is le a nap. 

Elkezdődött a nyaralás. Volt még 4 napom arra, hogy feltérképezzem a terepet, átmozgassam magam, kicsit ússzak is, és persze hogy feltöltődjek. 

P9186850.JPGapartmanapartman.jpgkilátásP9196852.JPG

5 komment

Címkék: kerékpár triatlon ironman


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr224816363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2012.10.03. 08:29:07

Gyönyörű hely. Várom a folytatást:)

laciii79 2012.10.05. 23:36:06

Ez eddig olyan, mint egy rózsakert, jöhet a zúzás.... :-)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2012.10.06. 08:36:53

@laciii79: én inkább pálmaligetnek mondanám ;-)

misk66 2012.10.15. 19:36:22

Na,ne csigázz már minket...Írd már meg légyszives
süti beállítások módosítása