Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.02.25. 15:48 Tepó

Szombat óta

A szombati sárdagasztás olyannyira megviselte a lábam, hogy a vasárnapra tervezett 40 kilit hamarabb be kellett fejeznem. Azért mondom, hogy be kellett, mert féltem a sérüléstől, és inkább úgy döntöttem, hogy nem futom le. Pedig még társaságom is akadt, először IG-t pillantottam meg a piros ruhájában, aki akkor fejezte be 3. körét, és semmennyire sem tűnt fáradtnak tőle, majd egy kör eltelte után Ironsün futott szembe velem, akivel kocogtunk is egy kicsit együtt. Aztán mikor már egyedül maradtam, 30-nál én is befejeztem.

Kedden ismét elindultam, hogy átmozgassam magam a szokásos körömön. A vádlimban érzett izomláz még mindig hátráltatott, de délután elmentem, bátran merem mondani, hogy az egyik legjobb masszőrhöz, és rendbe rakattam magam. Miközben dolgozott rajta, majdnem összetojtam magamat, de az elmondása szerint ki kellett préselnie a felgyülemlett salakanyagokat. És igaza lett ismét. Már délutánra, nem éreztem azokon a helyeken a fájdalmat. Este még úsztam pár hosszt, ami igen jól esett, és szaunáztam is egy jót.

Csütörtökön Petivel futottunk Gödről Vácra, meg vissza. Jó kis beszélgetős futás volt, ami a tervezett 1-1,5 óra helyett több mint 2 órára nyúlt. De hát ilyen az, amikor jól érzi magát az ember. 

Péntekre terveztem egy 30-ast futni, de sajnos nem volt annyi időm két vendég között, hogy beleférjen. Ezért ismét csak egy 18-ast tudtam lefutni, amit Dáviddal teljesítettünk. Az idegesítő az egészben az volt, hogy amint lenyújtottam, meg átöltöztem, hívott a vendégem, hogy nem tud eljönni. Pedig akkor belefért volna még az a 12.

Ha minden jól megy, a hétvége a hosszú futások jegyében fog telni.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr102690151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.25. 23:58:30

Hát,én csütörtökön könyörögve kértelek,hogy tartsuk az előírt 45 percet szigorúan! :):):)
De veled nem lehet beszélni mert folyton túlteljesíted az adagokat! :):):)
Viccet félretéve hétvégén kemény legyél,nem kis távokat tűztél ki magadnak dehát:
Vasból vagy!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.02.26. 15:18:55

@Vasapu: igen, jövő héttől tapering. de addig is...
süti beállítások módosítása