Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2012.02.23. 09:55 Tepó

Február 3. hét

Az előző hét nagyon jól indult, és fejeződött be, csak közben jött egy takonykór, ami miatt kihagytam pár napot, nehogy súlyosbodjon ebben a hülye időben.

Kedden reptérre mentem. Laza tempót vettem fel, aztán kint a reptéren meghúztam egy kicsit. Ezt az egyenest visszafelé sok gyors, kicsit térdemelős futással csináltam meg, majd ráfordultam a dombra, ahova még nagyobb térdemelésekkel szökelltem fel. A végén nem nagyon mosolyogtam és ami volt, az sem volt őszinte. 

http://www.endomondo.com/workouts/loDZGAyR4Tg

Utána kellemes hazakocogás. Jó volt! Bár a vádlim eléggé be állt tőle ;-)

Táv: 10,15 km
Átlagtempó: 5:52 

Szerdán a Gilda Max-ba mentem. Elég rég óta nem fizettem már, hogy edzeni mehessek, ez most megtört. Egy kellemes spinningre érkeztem, de az oktató leányzó nem volt jóban az ütemmel, és sikerült is neki a legtöbbször kitérnie az útjából, ami engem eléggé zavart :-) Nem volt rossz azért, kicsit mindig többet tekertem rá, mint amit mondott... A végén odajött és megkérdezte, hogy jó volt-e, mert mikor bementem kicsit megijedt (bringás mezben voltam) , hogy nem fog nekem tetszeni.Megnyugtattam a lelkét... :-))) Aztán átöltözés, és irány a Margitsziget. 

Spinning után egyből kifutottam a Szigetre. Nagyon jól esett, csak eléggé csúszott minden. Ennek ellenére a tempó nem volt annyira rossz. Nagyon bejött! A sziget nyugati oldalán keményen fújt a szél. Sajnos csak a nyugati oldalon volt jól megcsinálva a nyomvonal, ott is épp hogy elférni egymás mellett, így előzni mindig a mély hóban kellett. A keleti oldalon pedig eléggé szar volt az út, göröngyös volt és össze-vissza csúszott. Összességében nagyon jól esett!!

Bringa: 1 óra
Futás:
Táv: 8,44 km
Átlagtempó: 5:34

Csütörtökre tervezett úszást elhagytam, mert éreztem, hogy valami nincs rendben. Délutánra jött is nátha. Gondolom megfázhattam, de ebben az influenzás időben jobbnak láttam, ha nem erőltetem az edzést, amíg jobban nem leszek.

Így aztán vasárnap már nem bírtam itthon maradni, ráadásul a munkával is végeztem, így nyugodt szívvel mentem le a terembe.

 

10 p  bringa bemelegítésnek

3 kör 15'-15' TABATA - pulzus b@szó

  • push ups
  • squat jump
  • mountain climbing
  • jumping lunge

Felhúzás 3x10 x 40 kg

Lábtológép - 1 lábas tolás 70,85,95,105 kg

Karnyújtás csigás gépen kötéllel (tricepsz) 70 kg ??

Hasprés 6x15

10 perc evezőgép

nyújtás

még az öltözőben is remegett a lábam...

jó volt, jól esett ;-)

 

Másnapra olyan ipari izomláz lett ettől, hogy még ma is(csüt) keményen érzem. Ezt nem lett volna szabad... Most már mindegy.

 

Egyébként álmomban valamilyen Ironman versenyen jártam, de így visszagondolva egész furcsa volt, mert a 42 km-t medencében úszva tettük meg. Azért írom a többes számot, mert együtt voltunk a brigáddal ;-) És a legjobb az volt az egészben, hogy a célba be kellett úszni. Bevártuk egymást, és egyszerre értünk célba!!! Többre nem emlékszem sajna...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr284183782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása