Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.08.26. 13:12 Tepó

Restart

Ma már nem bírtam magammal, és megnyomtam a restart gombot annak ellenére, hogy a hangom még nem jött vissza teljesen, és elég csúnyán szoktam néha köhögni.

Keróra pattantam, és letekertem a kis szentendrei körömet, ami 45 km. 1ó25p lett, a pulzust nem tudom, mert néha odanéztem és 202-n állt, ami lehetetlen volt a sorompónál :-)

De hogy milyen kicsi a világ!

Békásmegyernél eltekertem egy sporttárs mellett, aki legnagyobb meglepetésemre utánam jött és megkérdezte, hogy: "ezek nagyatádi rajtszámok?". Mondom:"Igen". Gratulált hozzá, és mondta, hogy neki is van. És is gratuláltam. Aztán késöbb elkezdtünk beszélgetni. Kiderült, hogy neki már a sokadik IM-je volt az idei. De a hab a tortán, hogy azt mondta, hogy neki máshonnan is ismerős vagyok még. Nagyatádra menet, Marcalinál beálltam egy Fiesta mögé, mert látszott az enyhén sötétített ablakon keresztül egy kerék sziluett. Gondoltam, hogy Ő is az IM-re siet, akkor nyomjuk neki. Ez annyira jól sikerült, hogy egészen a szálloda parkolójáig követtem, szegény meg azt hitte, hogy biztos valami rendőre vagyok :-) Na ennek az autónak Ő volt a söfőrje :-D
Megkérdezte az időmet, és egyből tudta a nevemet is :-) Beszélgetésünk alatt kiderült, hogy Dr. Harsányi Zsusza csapatáben edz, és neki Ő mondta, hogy semmi esetre se egyen dinnyét. Neki is az első IM-jére ez nyomta rá a bélyegét. Ha ezt hamarabb tudom ?! Aztán pomáznál elváltak útjaink, mert Ő Dobogőkre ment, én meg ugye Szentendrére.

Ezúton szeretnék elnézést kérni, hogy annyira bunkó voltam, hogy még a nevedet sem kérdeztem meg! Légyszi, ha olvasod, küldj egy mail-t, vagy írj egy kommentet ;-)

Köszi

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr132249389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása