Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.10.10. 12:39 Tepó

EMS TRAINING

Szeretném megosztani veletek szerdai élményeimet. Mostanában Szentedrén is szoktam dolgozni egy személyi edző szalonban, ahol kipróbáltam a Miha Bodytec EMS gépet. Ez a gép egy teljes testes elektromos izomstimulator. Akinek van TENS készüléke, az tudja milyen kicsiben. Itt nem csak egy izom (csoport) eredéséhez és tapadásához helyezünk fel 1-1 tappancsot, amik vezetik az áramot, hanem egy pántot szorítunk a combra, a bicpeszre, a farpofákra, illetve egy mellényt is kapunk, ami tele van a különböző izmokhoz pozicionált vezető anyaggal.

Eddig csak mint külső szemlélő figyeltem, ahogy az emberek küzdenek önmagukkal ezen a gépen, de most eljött a pillanat, amikor "akasztják a hóhért".

Az edzés azzal kezdődött, hogy beállítottuk a megfelelő erősségeket külön a combra, farizomra, ágyéki szakaszra, gerincfeszítőre, széles hátizomra, bicepszre, tricepszre, mellizomra, hasizomra. Már ekkor éreztem, hogy nem lesz egyszerű dolgom. A gép 4 mp-ig tartó impulzust ad, majd újabb 4 mp pihenés. Van egy alap állás, amit mindig érdemes felvenni, ha lemaradnál a feladatról, mert különben szinte kifeszít a gép :-) Nem egyszer jártam így...

Szóval 4 mp impulzus alatt a test összes izma egyszerre megfeszül, majd elernyed. Közben különböző gyakorlatokat kell végezni. Ezek eléggé alap gyakorlatok. Mondjuk annyi, hogy emeled a kezed, mintha bicepsz gyakorlatot végeznél, vagy pl guggolás. Annyi a különbség, hogy szinte alig bírod megcsinálni. Olyan, mintha az edzőteremben, az utolsó széria, utolsó ismétlését csinálnád egész edzés alatt. Hihetetlen érzés, amikor alig bírod felemelni a saját karodat, pedig nincs benne súlyzó.

Az egész edzés 18 percig tartott, de az izomláz...

Másnap arra ébredtem, hogy izomláz van a faromban, illetve a bickómban. Ez estére odáig fajult, hogy szinte leülni nem tudtam, mert a testem nem akarta, hogy az egyesnes állásból kitérjek. Derékszőgnél jobban nem tudtam hajolni, addig is fájt. Péntekre már minden izmomat éreztem, ami nem könnyítette meg a dolgomat. Mára(4. nap) már csak a bicepszemben, a hátamban, meg a mellizomomban vannak érzetek.

Az izomláz nagyja biztos elkerülhető lett volna, ha az edzés végén, szintén ezzel a géppel megmasszíroztattam volna magam, de ki szerettem volna próbálni nyersen, hogy mit is tud. Ilyen izomlázat nem is tudom, hogy éreztem-e már valaha. Persze én is tekertettem a szabályzót felfelé, hogy feszegessük a határokat :-)

A gép egyébként sokmindenre jó:

  • izomhiányok, disbalance kiküszöbölésére, javítására
  • izom fejlesztésre
  • rehabilitációra
  • izületkímélő edzésekre
  • szöveti keringés fokozására (cellulit kezelésre)
  • deréktáji fájdalmak kezelésére
  • gátizmok erősítésére
  • sportolóknak robbanékonység, erő, gyorsaság fejlesztésre.

 

Ha valaki szeretné kipróbálni akkor szóljon, és kedvezményesen elintézzük.

Pészmékereseknek nem ajánlott :-DD

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr262359800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása