Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.03.30. 23:04 Tepó

Madárcsicsergős kocogás + SMR

 Ma, másfél hét teljes pihenő után, újra nekiláttam az edzéseknek. Úgy éreztem, ennyi kell a testemnek, hogy helyreálljon normálisan. Szombaton voltam masszőrnél, és marhára fájt. Vissza is hívott, mert azt mondta, hogy erre több alkalmat kell szánni. Az Ő tanácsára csak egy rövid 12 km-es távval, és viszonyleg komótos futással (1ó6p) nyitottam. Sajnos még most is éreztem a bal vádlimban a BSZM-en összegyűjtött fájást. A héten még megyek hozzá az biztos.

A másik dolog. Kicsit nagyobb hangsúlyt fogok fektetni a nyújtásokra. Ehhez megrendeltem az SMR hengert (először Mykenál próbáltam), amivel otthon is jól ki tudom masszírozni magamnak az izmaimat. Ennek a titka az izompólyára gyakorolt hatásában van. Most láttam, hogy Joe is hasonlót használ...

Szóval aki szólt, hogy kell neki is, annak üzenem, hogy úton van, de nem volt itthon raktáron... Ha megjön, összeszervezek az egyik ismerős oktatóval egy oktató edzést, ahol mindenki el tudja sajátítani a technikát!! Reméljük sok sérülés elkerülhető lesz alapos nyújtással, masszázzsal.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr732786892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.03.31. 16:03:27

A hengert nagyon ajánlom mindenkinek! Hihetetlen mélyen át lehet vele masszírozni az izmokat szerintem a masszőrök 50%-nál jobb :)

Szívesen bemutatom a használatát, ha érdekel valakit.

Xilvo 2011.04.01. 18:24:34

Nórinak kifejezetten szórakoztató látványt fogsz nyújtani, amint jajgatva, fel-felszisszenve hemperegsz egy narancssárga hengeren a kanapé előtt. :D Persze nyilván hatékony. :)

Utólag is nagyon gratulálok a BSZM-hez!! Igazán lélekromboló volt az időjárás..

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.04. 08:04:49

@Xilvo: az biztos, hogy az első időkben sokat fogok jajgatni rajta. DE ha használ, akkor bármit...

Köszi a gratulációt! Igen, az a nap amikor átjöttetek szurkolni, iszonyú csúnya és szeles volt. Engem is megviselt, pedig az volt a legrövidebb nap :-)

shoshi 2012.01.01. 11:26:53

Sziasztok!
Hol sikerült megrendelni a hengert?

Köszönöm a segítséget!

Üdv.

shoshi
süti beállítások módosítása