Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.04.25. 23:18 Tepó

Orfű óta

eltelt időben nem sokat edzettem, de azok nagyon jók voltak.

Először csütörtökön indultunk el Dáviddal tekerni egyet. Az útvonal Szentendre-Pilisszentlászló-Visegrád (fellegvárral)-Szentendre (50km) volt. Ez a két nagy "domb" azért adott a lábainknak rendesen, de gyönyörű idő volt, és ez kárpótolt mindenért. Visegrád és Tahitótfalu között végig föl van szedve a 11-es, ezért ott elég rossz volt tekerni, de nembaj, ha megcsinálják, akkor majd marha jó lesz suhanni rajta!! Addig nem ajánlom senkinek, mert tényleg rossz, ráadásul a kocsik sem tudnak megelőzni.

Pénteken csak egy gyors EMS edzés fért bele az időmbe, de még ma is van izomlázam...

Szombaton délelőtt nekiindultunk Dáviddal az idei első hosszabb tekerésünkre. Szentendréről indultunk, innen 9 km emelkedő Pilisszentlászló, majd kb ugyanennyi ereszkedés Lepencére. Itt jött egy hosszabb sík szakasz egészen Esztergomon át Tátig. Én végig kistányéron pörgettem, hogy visszaszoktassam magam a biciklizéshez, de így is 33-36 között gurultunk. Ezen az úton már tavaly is jártunk Dáviddal és már akkor is tetszett, mert nagyon jó minőségű, és széles bicikliúton lehet haladni. Tátnál visszafordultunk, majd Esztergomnál egy jobbkanyart követően Dobogókőt vettük irányba. Erről az oldalról még sosem mentem fel. Az eleje az útnak eléggé kátyús volt, de nem veszélyesen. Aztán jöttek az emelkedők az enyhétől a durváig. Gyönyörű ez az út. Sok helyen teljesen új aszfaltcsík van, a forgalom sem volt olyan vészes, inkább csak a motorosok voltak többen. A Két-bükkfa-nyeregnél átbukva Pilisszentkereszt felé kezdetünk csorogni, majd Kakashegynél rátértünk az erdészeti útra. Ez az út átvisz egészen Pilisszenlászlóig, egy 16 km-es csodaszép erdei úton. Az aszfalt is egészen tűrhető, néhol jobban kell figyelni az átlagosnál, de a forgalommentesség, és az a nyugalom amit az erdő áraszt magából, teljesen kárpótol. Szóval ezen az úton mentünk vissza, és Pszentlászlótól gurultunk le Szentendrére.

Ez a kör kb 105 km volt, amit 4ó15 alatt tekertünk le(fel).

Vasárnap már Debrecenben voltunk, és Nórival mentünk el futni egyet délután. Tőlük nem messze van a Diána horgásztó, oda futottunk ki, majd a partján végig, aztán kicsit rákanyarodtunk a Panoráma útra, aztán vissza az erdőn keresztül hozzájuk. Ez összesen 11 km volt. Nórinak ez volt az első ilyen távú futása. Élvezte is, és azóta teljesen fel van lelkesedve, hogy fussunk-fussunk :-) Kb. 2 hónapja kezdett el futkosni a teremben az edzései után. Olyankor általában 5-6 km-eket ment, szóval most megdupláztuk ezt ;-) Jó volt közösen futni! Ez most 1ó20p-be telt.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.26. 14:43:53

Orulok,hogy egy ujabb "futobolond" "szuletett":):):) Parod szemelyeben.
Raadasul mar edzoje is van :):):)
A futas nagyszeru dolog!

NOR 2011.04.26. 17:18:50

@PecsiPeter: "megszületett" volna már korábban is, de nem egyszerű a saját 15-18 saját edzésem mellett még ezt is beiktatni a programba... nehezen bontakozott ki a szerelmünk a futással, de azt hiszem sokáig fog tartani ;)