Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.05.01. 20:35 Tepó

A heti termés

Csütörtökig ismét nem tudtam edzeni :-(

Csütörtökön viszont nekiveselkedtem a hegyi erőedzésnek. Nem mentem messzire, a Fenyőgyöngyétől a Hármashatár-hegyre vezető utat választottam ideális helyszínnek.  http://www.gmap-pedometer.com/?r=4472853

Itt 2 km-en 200m szintet kell megmászni, és ezt meg is tettem 4x egymás után.

Szombaton keróval mentem Szentendrére edzést tartani, így ezt egy kellemes regeneráló edzésnek tekintettem a maga 50 km-ével.

Vasárnap pedig a Peti blogján szerveződött közös tekeréshez csatlakoztam, ahol végül 3-an vágtunk neki a távnak, Peti, Tibi és Én. Szombat este még kérdéses volt, hogy tudunk-e menni, mivel az időjárás enyhén szólva sem kedvezett a bicózásnak. Reggel viszont arra keltem, hogy felhős az ég, de nincs eső, és szinte felszáradt az út is, így gyorsan telefonáltam Petinek, aki örömmel nyugtázta szándékom. 

A megbeszéltek szerint Fótról indultunk. Ide kocsival mentem az okból, hogyha mégis leszakadna az ég, akkor ne ázzak rommá hazáig. Petiék Keróval érkeztek, és már ekkor nagyon fel volt spanolva. Itt még gondolkodtunk, hogy merre menjünk, de végül az eredeti útvonal mellett döntöttünk. 

Gyönyörű utakon tekertünk. A virágzó repce, sárgába öltöztette a mezőket. Az útvonal eléggé szintes volt, így hegynek fel előztem, lefelé pedig Peti száguldott mindig előre. Nagyon jól kihasználta a súlyából adódó előnyét a lejtőkön. Egy fáradhatatlan Cyborg volt végig, aki néha völgyeken át hangzó csatakiáltással nyugtázta a biciklizés isteni mivoltát. Persze nem így fogalmazott olyankor :-) Én próbáltam egyenletesen tekerni, nem nagyon téptem meg a szája szélit a gépnek, főleg azért, mert éreztem, hogy még kevés a kilométer a lábamban, és inkább szerettem volna jólesően végigtekerni, mint sem belepusztulni a nógrádi semmibe. A lejtőkön sokszor féltettem a gépemet, mivel nem tudtam milyen az út minősége, ahol láttam, hogy hibátlan, ott mentem is. 

Persze a végén utolért minket a szürke felhő, vagyis inkább mi mentünk bele. Váctól már láttuk, hogy Fót felé baj lesz. Szerencsére csak az utolsó 10-15 kilin kaptuk meg, de ott eléggé szét áztunk. Én Fótnál kiszálltam a játékból, Petiék meg még hazatekertek.

Nagyon jó volt, még az esőt is lehetett élvezni!

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr712870130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregbaka 2011.05.01. 21:25:44

Gondoltam rátok és aggódtam is mikor láttam a sötét felhőket Fót felé.
Azért jó tudni hogy nem nagyon áztatok el.
Szinte látom magam előtt ahogy a Cyborg ráront a völgyek rettegő lakosaira:-)
Gratula a bátorságért!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.02. 01:26:00

NAGYON király közös program volt ez a mai ismét!
@oregbaka:
"Azért jó tudni hogy nem nagyon áztatok el."
:):):) rommá áztunk,mi az utolsó 40-50 kilit masszív esőben toltuk le.Tepó Fóton kocsira váltott.Ő volt az okosabb ;).
de nekem bejött egyébként a vizes téma,egyáltalán nem zavart.Sőőt :):):)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.05.02. 14:20:37

2 km-en 200 m nem rossz:-)), ad a combnak rendesen, pláne 4x.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.05.02. 17:56:32

@oregbaka: :-))) jöhettél volna, jó volt nagyon!

@PecsiPeter: jó volt látni, hogy hogyan fejlődsz! Rettegjen Atád!

@Vasapu: na igen, jó az a domb ott. Egyébként csak azért álltam meg 4-nél, mert iszonyat viharfelhő jött a fejem fölé, és otthon nyitva hagytam egy ablakot, így gyorsan haza kellett érnem.

oregbaka 2011.05.02. 19:46:51

@Tepó: Ahogy írtam én azért bíztam a meteorológia előrejelzésébe. Maradt a szombati jól bevált Bp-Szentendre-Tahi-Kisoroszi-Pócsmegyer-stb. útvonalon 120km bringa. Sajnos szinte végig egyedül.
Vasárnap pedig 31kili "szaladgálás". Csak víz és más semmi. Volt a végén csőlátás:-)
Ja igen. Kiss Gyula úgy viharzott el mellettem mintha szembe jött volna:-).
Szerencse, hogy félre tudtam ugrani:-) Volt ott még egy-két jól ismert, profi triatlonos. Hát nem igen pacsiztak az biztos.
Vasárnap viszont MEGYEK és megbújok Petya mögött. Persze csak addig, amíg tudok.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.02. 20:18:22

@oregbaka:
ha elfogadsz alkalmi útitársadnak én nagyon szívesen elmennék egyszer a Te körödre is csapatni egyet meg bandázni is.
Egyébként a folyamatos szerénykedésed mögött valszeg brutál utazótempó lapul;) nem igen kell Neked attól tartanod,hogy az én átlagomat ne tudnád tartani :):):)
süti beállítások módosítása