Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.07.20. 11:21 Tepó

Dobogókő

Mint a címből kiderül, ma reggel Dobogókő felé vettem az irányt. Fél hétkor még hűvös idő volt, ezért tanulva az eddigiekből, vittem magammal egy széldzsekit. A melegítő pörgetésnél az Árpád fejedelem úton, az útszéli radar 32 km/h-t mutatott. Na mondom, ebből még akármi is lehet. Nyugodt tempóban haladtam Pomázig, mert tudtam, hogy kell az erő az emelkedőkre. Jött a Csobánkai elágazás, ahonnan Myke-al szoktuk mérni az időt, tehát itt nulláztam az órám. Nem tudom, hogy a reggel autóba ülők mit gondolnak, de ezt a kacskaringós útszakaszt versenypályának tekintik (Csobánka - Két-bükkfa nyereg). Hiába a sokkoló tábla, hogy "Meghalsz!; Minden héten baleset!; Te leszel a következő!" feliratokkal minden kanyarban, csak azért is levágják a kanyarokat, vagy szimplán ezerrel mennek. Na mindegy, én tekertem szépen a tempómat, Pilisszentkeresztnél 20 percet mutatott az órám. Egyre jobban kezdtem érezni magam, a lábaim is elkezdtek pörögni, így a Két-bükkfa nyeregnél 34 perc volt az időm. Na ekkor felbátorodtam, mivel innen 2 kili a Dobogókő tábla, hátha sikerül egy PB-et összehozni. Sikerült!!! A táblánál 40:02-őt olvastam le! Hurráá!! Végén kicsit kipörgettem a parkolóig, majd felkaptam a széldzsekim és irány a lejtmenet. Nem csapattam neki, mivel nem voltam tisztában azzal, hogy hol mosta ki az esőzés az utat. Pomáztól még odaléptem neki párszor.

A mai táv összesen 77,5 km volt, 2ó46p, 143 avg.

A darázscsípés egyre szarabb, most úgy néz ki a bal szemem, mint amire ráfolyt a homlokom.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr32163198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.07.21. 16:25:27

Egy kicsit átírtam, mert így jobban érzékelteti a dolgot ;-)

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.07.21. 16:42:00

30 órája edzés nélkül??? ejnye!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.07.21. 19:51:29

@myke6969: pihenőhét van...
Ma 2x bementem keróval a városba, meg utána haza. Mindkét hazatekerést megküldtem a hegynek felfelé ;-)
süti beállítások módosítása