Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2010.09.05. 17:27 Tepó

25. NIKE félmaraton (273/5513)

Napos, szeles időre keltünk. Igazából nem tudtam, hogyan készüljek ruhailag, így rövidet vettem fel, de vittem magammal a hosszú cuccomat is. Hideg volt, de mégis a rövidnél maradtam, mert a napon viszont melegnek éreztem. A frissítőt betáraztam, 3 gél és 3 kis kulacs formájában. Vilivel, a "tanítványommal", kis bemelegítés után beálltunk a "helyünkre". Ő, az 1:45-ös iramfutókhoz, én pedig az első szekcióba, mert ott tudtam átverekedni magam a tömegen. Vili most a New York maratonra készül, és az edzéstervébe belevettük ezt a mai futást(a héten már 50 kilit lefutott), amin az 1:45-ön belüli (tavaly 1:59:59 lett) teljesítést tűztük ki célul. A rajt után egyből egy erősebb tempót vettem fel, ezt az első km-nél realizáltam, ahova 4:19 alatt értem el. Mondtam is magamban, hogy sok lesz ez most, de futottam tovább. Mellettem hallottam, hogy a sporttársak végig 1:30-on belüli időt fognak futni. Na mondom, akkor jó helyen vagyok :-) . Budára átérve, és a rakparta lekanyarodva vettem észre Myke-ot, akit végig követtem szemmel a rakparton, majd a Lágymányosi hídnál sikerült mögé érnem. Kicsit felidegesítettem, mert beálltam szélárnyékba, és mindig arra mentem, amerre Ő (persze kacsázott, mert le akarta rázni azt, aki mögé ment :-) ) Aztán mikor hátranézett, akkor vett észre, és egyből maga elé parancsolt! Innentől, mivel végig szembe szél volt, próbáltam jó tempójú szélárnyékokat fogni. A pulzusomat nem figyeltem egy idő után, mert mindig 170 felett volt, amikor ránéztem az órámra. A frissítőknél mindig ittam a saját kulacsaimból, illetve 10 km-nél betoltam egy gélt is. A pesti rakparton nagyon fáztam. Az utolsó fordítónál, a Szent István parknál 1:10-et mutatott az óra. "basszus nem hiszem el, hogy lehagytam azokat, akik belül akarnak mennni az 1:30-on, és még így sem lesz meg". Ráálltam egy előzőre, és futottam vele, mondván, hogy itt az utolsó 5 kilin, már minden mindegy. Kemény tempót diktált, de mentem vele. A frissítőnél kiabálják, hogy már csak 2,3 km. Ez jó, nincs messze a cél. Futok tovább, majd a Dózsa György útra fordulván észrevettem az 1 km-es táblát. Az órámon 1:26:20. Tempóváltás, elfutok a srác mellett, majd a Hősök terénél kiabál Nóri - de úgy, hogy szerintem majdnem bepisil - , hogy "GYERÜNK DANIIIIIII". Ettől erőre kapok, és sprintelni kezdek egy kicsit korán, mert a célegyenesben már néha foltokat látok. Sikerült. 1ó30p37mp Personal Best. Ezt nem gondoltam. Az eddigi legjobb időmet 8 perccel javítottam meg!

A tempót jól mutatja, hogy a pulzusom 173 avg, és 189 max volt, ami a tényleges max-om is... A vádlimnak jót tett a masszázs és az elektroterápia, mert semmit nem éreztem futás közben a fájdalomból.

Myke is nemsokkal utánam futott be, nagyon jó időt rohanva. Rettentően sokat fejlődött, ráadásul most még egyéb próblémák is hátráltatták.

Vilinek is sikerült egy szenzációs 1:44-et futnia, ami engem is nagy örömmel töltött el, és Ő is büszke volt az eredményére. A célban egyeztettük a pulzusokat, és kiderült, hogy mindkét értékünk azonos lett :-) elég vicces!

Ivan Grasso nem tudom mit futott, mert annyian özönlöttek a célzónába, hogy alig lehett meglátni másokat.

Ironsünnel hazafelé sétálás közben találkoztunk, aki valaki kisérőjeként futott, így az Ő ideje nem mérvadó :-)

20 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr562273373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2010.09.05. 18:56:01

Gratulálok Tepó!
Ügyesen csináltad. Jó pihenést(felkészülést) a VB-ig.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.05. 18:59:42

@IronSchwarczi: Köszi!
Neked hogyan sikerült a szegedi sprint?

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.09.05. 20:05:05

"Lehet, hogy a hétvégén elmegyek én is a félmaratonra."

Jól tettedDDD

Gratulálok!! Nagyon nagyot mentél.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2010.09.05. 20:14:31

@Tepó:
A távot lerövidítették a 19 celsiusos víz miatt 500 m-re, így lett - az órám szerint - 1:24. Természetesen megint 1-2 perccel a beérkezés után állítottam meg a stoppert. Részletes beszámoló holnap..

Vob_ral 2010.09.05. 21:00:37

Gratulálok, nagyon szép idő!

(Volt most is néhány másik BMTE-s is.)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.09.05. 21:24:40

Gratula!!! A férfi mezőny 93%-át bedaráltad! Top 300-ban vagy!

Nekem 1:50:13 lett. Jól ment, elégedett vagyok ezzel (p.avg: 163/min, p.max: 176/min).

szaszit 2010.09.05. 22:15:38

Gratulálok, nagyot futottál!!

Tudtam én hogy benned van az 1:30:)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.05. 22:49:16

@Vasapu: Köszi! Én is örülök, hogy bevállaltam... ;-)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.05. 22:50:18

@IronSchwarczi:
jó lenne, ha a VB-n is lerövidítenék az úszás távját :-)
Várom a beszámolód...

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.05. 22:51:27

@Vob_ral: Thx!
Most aztán tényleg nem ismertem fel senkit ;-)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.05. 22:53:26

@Ivan Grasso:
Tyűha, jó időt futottál! Gratulálok hozzá! Már csak pár hét az idei nagy versenyedig, ja meg jövő héten VB!
Nehéz hetek jönnek :-D

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.09.05. 22:56:33

@szaszit: Köszi a bizalmat! Én a verseny elött még nem is reméltem, hogy sikerül. Futottam, mint akit üldöznek :-D

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.09.06. 10:10:15

Ez szép volt.

Bő egy éve csinálsz állóképességi sportokat és ott vagy a mezőny elején, csak így tovább és egyszer ebből még akár dobogó is kisülhet valahol!

mata68 2010.09.06. 17:40:10

Gratulálok, jövőre egymást kergetitek Myke-val :) De talán én is ott leszek :)
Az a szeles hosszú szakasz nem kellett volna.

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2010.09.08. 14:29:29

Ha jártok még víz környékén javaslom, hogy gyakoroljátok be, hogy lehet fejes ugrás ellenére fenttartani az úszószemüveget a fejen (kezek összekulcsol, fej alászorít), mert szerintem platformról lesz a rajt.
süti beállítások módosítása