Személyi edzés,edzésterv

Edzői végzettséggel, 27 év sportolói múltammal, vállalok személyi edzéseket, versenyre felkészítést, online edzéstervezést. Amennyiben komoly célt tűztél ki magadnak, és szeretnél szakértő tanácsokkal gazdagodni, vagy egyszerűen tudatosan akarsz edzeni, kérlek e-mailben vedd fel velem a kapcsolatot. irontepokukacgmailpontcom

Tepó IronMan blogja

"A befejezett mûvek, véghezvitt feladatok akkumulálják az önbizalom erõit. Minden ilyen helytállás meghatványozza bensõ energiáinkat, s újabb, még nagyobb feladatok sikeres teljesítésére tesz képessé bennünket."

Utolsó kommentek

Állatorvos

A legjobb, leggondoskodóbb állatorvos. Természetes gyógymódok, homeopátiás kezelések. Dr. Varga Noémi http://www.bionoe.hu Rendelő: Piliscsaba, Fő út 25. Telefon: 06 26 374-285 Rendelési időn túl: Mobil: 20 / 233-9195

2011.07.10. 10:32 Tepó

Ég a napmelegtől...

 a kopár sík aszfalt, tikkadt triatlonosok tekernek nagyon rajt. 

Egyszóval szombaton is marha meleg volt, hiába indultunk el reggel.

Dávid egy kicsit fáradtnak tűnt, és sokszor azt vettem észre, hogy nincs mögöttem. Mindegy, úgyis egy kis átmozgató hosszabb edzést terveztünk. Az útvonal Bp-Solymár-Piliscsaba-Esztergom-Visegrád-Szentendre-Bp volt. Ez kb 110 km.

Én nagyon élveztem az elejét, mert próbálgattam magamat, és olyan helyeken, ahol eddig visszaváltottam kistányérra, ott most nagytányéron passzíroztam felfelé. Nagyon jó volt. Aztán Esztergomtól tempót váltottunk, és 34 alá nem mentünk. Szinte végig én hasítottam a szelet, húztam Dávidot, ahogy csak tudtam :-) Fáradt volt, mert a héten minden nap edzett, és keveset pihent. 

Aztán Pilismaróton megálltunk egy nyomós kútnál kulacstöltésre, és mosakodásra, kellett már a hideg víz. Persze amint elindultunk, 5 perc múlva meleg lett. A legrosszabb szerintem a hugymeleg izó. 

Dávidnál ismét egy kis technikai szünetet tartottam, ittam egy kis hideg kólát, és ismét feltöltöttem a kulacsomat vízzel.

Szentendrén összefutottam Bakával és Schwarczi-val, akik akkor indultak ki a szigetre tekerni. Őrültek, nem tudom túlélték-e!? ;-))

Innen egyedül mentem hazáig, de az igazi agonizálás a római magasságában kezdődött. Onnan semmi árnyék a szentendrein, és pont dél volt. Aztán a Kolosy-nál kellett még összeszednem magam, az utolsó tartalékaimat is mozgósítani, hogy felérjek a domb tetejére. Na itt volt olyan, hogy nem mindig hittem el, hogy fel is jutok. Aztán valahogyan automatikusan mentek a lábaim, szerintem nem is én hajtottam őket. A végére nagyon elfáradtam, rettentően megfőttem a napon. 

A liftben mintha nem is magamat láttam volna a tükörben. Igazi zombinak néztem ki.

Legközelebb inkább hajnalban megyek.

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tepo.blog.hu/api/trackback/id/tr483054333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2011.07.10. 11:57:08

Ezeket én is átéltem tegnap:) Azon agyaltam, hogy idén a fő felkészülési fázisban nem volt hőség soha. Tavaly már pl. Orfűn a középtávon is meg kellett küzdeni a forrósággal, de idén semmi, csak most. Én nem vagyok nagyon nyavalygós ilyen téren, de tegnap a futásnál vissza kellet fordulnom vízért, annyira szokatlan ez az időjárás. Ma hajnalban meg egy gyereket locsolgattam a futópályán, lejött edzeni fekete cuccban, kulacs nélkül és csak körözött. Amíg fel nem forrt a víz...

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.07.10. 12:23:47

@ironsun: pont erre gondoltam én is tegnap! :) 12:30-ra végeztem a Szentendrein a bringával az utolsó egy órába már ütött a meleg. (Baka és Schwarczi mondta, hogy látták Tepót) . Utána kimentünk a Vidámparkba, és nekem végig azon járt az agyam, hogy ha ilyen lesz a futópályán hogy fogom ezt kibírni!? :)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.07.10. 19:38:07

@ironsun: @Ivan Grasso: szerencsére az időjósok csak 29 fokot mondanak akkorra. De tudjuk, abból még bármi lehet...
Tavaly is kb ilyen idő volt szerintem :-))

NOR 2011.07.10. 19:53:32

Hát az biztos, hogy jégről mindenkinek gondoskodnia kell, hogy legyen a frissítéshez a kulacsokban, a szivacs vagy törcsi beáztatásához, vagy egyebekhez. Ha több kiló jeget teszel hűtőtáskába, az kibírja úgy, hogy még a nap végén is vannak jégdarabok benne, meg persze jó hideg víz. Mi pl. most Nagyváradon úgy csináltuk, hogy 2x2 liter vizet is lefagyasztottunk, és ahogy az olvadt ki, folyamatosan volt hideg víz, izot is abból kevertem ki.

Tavaly pedig Atádon azt mondták a strandon lévő büfések, hogy ugyan jeget nem tudnak adni (akkora mennyiségben keresnék aznap), viszont ha a saját jegedet odaadod nekik, nagyon szívesen berakják a fagyasztójukba.

Btw én Nagyváradon konkrétan fáztam, annyit volt a kezem a jégben... de Aznap mindent Értetek, IM-ekért!!! :)

HammerMan 2011.07.10. 19:56:03

@Tepó: Ne reménykedj, 37 lesz:-)))

oregbaka 2011.07.10. 20:20:06

Mester!
Röviden jelentem, túléltük. Schwarczi harcos jól halad az edzésekkel és elszántnak tűnt.
Nagyon sok lessons learned-et megosztott velem, amire nagy szükségem is van.
A rétes boltba viszont panaszkodnak, hogy még nem tisztelted meg látogatásoddal ezt a kiváló helyet.
Pedig a Te tiszteletedre, még IM-es háziszörpöt is készítettek. A bodzás a legjobb:-)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.07.11. 17:43:47

@HammerMan: akkor hamarabb kell megcsinálni ;-)

@oregbaka: örülök, hogy túléltétek. Kemény lehetett. A rétesboltba benézek valamelyik nap, csak pont ma, én is rétest hoztam magammal.
süti beállítások módosítása